Tiedote

Welland Medicalin tuotteita saatavilla normaalisti – ei lopetettuja tuotelinjoja

Medfanetin pääyhteistyökumppani Welland Medical suunnittelee ja valmistaa avannesidoksia- ja tarvikkeita Isossa-Britanniassa, Crawleyssa. Kaikkia valikoimassamme olevia tuotteita on saatavilla normaalisti, eikä mitään tuotelinjoja tai tuotteita ole lopetettu.

Olemme saaneet tiedusteluja, onko joidenkin tuotteiden valmistus lopetettu. Vastaus on, että ei ole. Kaikkia Wellandin avannesidoksia ja -tarvikkeita valmistetaan entiseen tapaan ja niitä on saatavilla normaalisti.

Ymmärrettävästi myös Ukrainan sota aiheuttaa huolta, kulkevatko toimitukset, ja haluamme vakuuttaa, että näköpiirissä ei ole toimitusongelmia. Welland on varautunut ja varmistanut omalta osaltaan, että raaka-aineiden saatavuus ei vaarannu ja meillä on hyvä paikallinen varasto Suomessa tuotteita, josta toimitukset lähtevät päivittäin eteenpäin.

– Carla Myller, toimitusjohtaja

Asiakkaat ja lupaamamme palvelun tuottaminen on meille sydämen asia. Jos tuotevalikoimaamme tulee muutoksia, tiedotamme siitä välittömästi asiakkaitamme ja muita sidosryhmiä.

Ota yhteyttä, jos kysymyksiä aiheen tiimoilta herää, vastaamme mielellämme!

Carla Myller
Toimitusjohtaja / Managing Director

carla.myller@medfanet.fi

Rauno Arponen
Vastaava aluepäällikkö / Senior Regional Manager

rauno.arponen@medfanet.fi

Eva-Maria Kankainen
Aluepäällikkö / Regional Manager

eva-maria.kankainen@medfanet.fi

Carita Arponen
Myynti- ja markkinointikoordinaattori / Sales and Marketing Coordinator

carita.arponen@medfanet.fi

Tilaa tuoteluettelomme työpisteellesi!

Haluaisitko tuotenäytteitä potilaallesi, esitteitä, tuoteluettelomme tai ehkä antaa palautetta?

TILAA NÄYTE